Algemene informatie

Hoe kan ik contact opnemen?

Heb je vragen of opmerkingen, dan staan wij je graag te woord via een van de onderstaande contactmogelijkheden.

Telefonisch & Whatsapp
Je kunt bij ons ook telefonisch en via Whatsapp uw vragen stellen. Dit kan via nummer +31647601640

Mail
Je kunt ook contact met ons opnemen door middel van ons contact formulier op onze hoofdpagina, of door te mailen naar info@babybaai.nl.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Onze algemene voorwaarden vind je hier.

Kan ik jullie winkel bezoeken?

Helaas hebben wij geen fysieke winkel, je kan je aankopen bij ons via de webshop plaatsen. Je ontvangt je bestelling binnen één dag wanneer je besteld op werkdagen voor 16:00 en je hebt 14 dagen bedenktijd als je een product wilt retourneren.

Betaalmogelijkheden

iDeal

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent. Onze animatie laat u snel zien wat iDEAL precies is.

iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere online betaalmethoden:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan meteen, u hoeft zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
  • U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, de zogeheten Issuers.
  • iDEAL is gemakkelijk en snel in gebruik, alle betaalgegevens worden voor u ingevuld en u wordt direct op de hoogte gebracht van de geslaagde betaling.
  • U houdt constant controle en overzicht op uw betaling, de iDEAL betaling is meteen zichtbaar in uw rekeningoverzicht.

iDEAL is geen keurmerk. De mogelijkheid om te betalen met iDEAL of de zichtbaarheid van het logo zegt niets over de betrouwbaarheid en service bij de levering door een webwinkel.

U kunt sinds eind 2016 met iDEAL een bedrag verrekenen met een andere consument (dit wordt ook wel een C2C-betaling genoemd), voor bijvoorbeeld een lunch. Omdat een C2C-betaling ook veilig en vertrouwd moet zijn, mogen die alleen via een erkende C2C-aanbiederworden uitgevoerd. Je betaalt met een iDEAL C2C-betaling nooit direct aan de particuliere ontvanger. De betaling loopt altijd via een tussenrekening van de C2C-aanbieder.

Heeft u nog geen toegang tot internetbankieren bij een van de deelnemende banken? Neem dan contact op met uw bank om dat snel te regelen. Dan kunt u binnenkort uw online aankopen met iDEAL betalen!

Achterafbetalen met Billink of Afterpay
Billink

Eenvoudig achteraf betalen met Billink

Betalen met Billink werkt heel eenvoudig. Jouw bestellingen ontvang je in huis en je betaalt achteraf hetgeen dat je wilt houden. Geen gedoe met vooruit betalen of wachten op retourgeld. Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen. Wel zo handig!

Momenteel alleen beschikbaar voor bestellingen binnen Nederland.

 

Afterpay

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor babybaai.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay.

Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren.

AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit.

AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode.

Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Babybaai.nl berekend een toeslag van € 0.95 voor Afterpay transacties.

 

 

Overboeking

Met een overboeking kunt u geld overmaken naar een andere rekening in elk land ter wereld. Als er extra veel haast achter zit, gebruik dan een spoedoverboeking. Voor regelmatig terugkerende betalingen gebruikt u de vaste of variabele periodieke overboeking. Naar het buitenland geld overmaken kan ook in vreemd geld.

Voor een overboeking in euro’s binnen het SEPA-gebied heeft u het IBAN van de ontvanger nodig. Deze krijgt u van ons nadat u de bestelling heeft afgerond.

PayPal

PayPal heeft meer dan 100 miljoen gebruikers in 202 landen en regio’s. PayPal wordt overal door webwinkels geaccepteerd.

PayPal helpt je creditcardgegevens te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. PayPal maakt je financiële informatie nooit bekend aan de webwinkel.

  • Betalen of geld overmaken via PayPal is gratis
  • Gemakkelijk winkelen en betalen door je gegevens op te slaan bij PayPal
  • PayPal wordt wereldwijd door miljoenen bedrijven geaccepteerd
CreditCard
Na het plaatsen van uw bestelling in onze webshop kiest u de gewenste creditcard en vult u uw creditcard gegevens in. Door te klikken op “betaling” wordt uw betaling gedaan en uw bestelling in behandeling genomen. Na een succesvolle transactie ontvangt u van ons een bevestigingsmail.
 
Bij de verificatiecode (CVC2 – Card Verification Code) gaat het om het blokje met drie cijfers in het handtekeningenveld op de achterzijde van de creditcard.
Deze extra eenvoudige vraag verzekerd u ervan dat de kaartgegevens niet kunnen worden misbruikt aangezien dit nummer nooit ergens wordt afgedrukt. Door de verificatiecode is het zeker dat de kopende persoon ook daadwerkelijk in het bezit is van de creditcard en niet alleen een afschrift of kaartnummer heeft.
Daarom zijn de drie cijfers ook niet opgeslagen in de magneetstrip van de kaart en zijn deze ook niet in het creditcardnummer terug te vinden.
 
Houd er rekening mee dat er extra kosten in rekening gebracht kunnen worden door uw creditcard maatschappij.
Betaalmethodes België

Belgische klanten kunnen gebruik maken van een aantal extra betaalmogelijkheden.

Deze extra betaalmogelijkheden zijn:

ING Home’Pay
Belfius Direct Net
KBC/CBC Betaalknop
Bancontant / Mister Cash

Daarnaast kan er gebruik gemaakt worden van:

Paypal
Creditcard
Overboeking

Betaalmogelijkheden iDeal, Billink en Afterpay zijn op dit moment helaas niet mogelijk voor Belgische klanten.

Service

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je op werkdagen voor 16:00 uur besteld, dan heb je de bestelling binnen Nederland de volgende dag binnen. Voor verzendingen naar België geldt een gemiddelde verzendperiode van 2 – 3 dagen.

Bieden jullie garantie?

Jazeker! Wij bieden standaard garantie voor 1 jaar op al onze producten. Voor zaken omtrent garantie kan je contact met ons opnemen via info@babybaai.nl.

Kan ik een product retourneren?

Je hebt een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Je hebt vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor je eigen rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kun je gebruik maken van het modelformulier.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Als je een product wenst te retouren kun je gebruik maken van ons retourformulier.
Klik hier voor het formulier.

Heb je een klacht?

Het is natuurlijk vervelend wanneer er iets fout gaat of iets niet naar wens is. Toch vragen wij vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post of het klachtenformulier. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Je vindt ons klachtenformulier en overige informatie op deze pagina.

Verzending

Welke verzendopties bieden jullie?

Onze verzendingen gaan standaard via PostNL. In de toekomst hopen wij met meer verzenders te werken om de wensen van de klant zo goed mogelijk tegemoet te komen.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland

Als je voor een bedrag van € 50,- of meer bestelt, dan zijn de verzendkosten gratis. Bestel je voor minder dan € 50,- dan betaal je een vast tarief van € 6,95 verzendkosten voor pakketjes en € 2,95 voor brievenbuspakjes.

België

Als je voor een bedrag van € 50,- of meer bestelt, dan zijn de verzendkosten gratis. Bestel je voor minder dan € 50, dan zijn de volgende tarieven van toepassing.

Voor standaardverzending met Track & Trace naar België brengen wij € 6,95 in rekening.